לזייף 8 שעות ב-8 דקות

8  שעות   שינה
שוב לא ישנתם מספיק ורואים את זה עליכם?
חמישה טיפים פשוטים יעזרו לכם להיראות כאילו קמתם משנת יופי ארוכה ומושלמת
זה קורה לכולנו, עובדים יותר מדי, חוגגים עד השעות הקטנות, צופים בטלויזיה, הילדים חולים ובוכים בלילה, עובדים משמרות ליליות או סתם לא נרדמים, למרבה הצער המחסור בשעות שינה נותן את אותותיו בבוקר כשאנו מתעוררים עם עיניים נפוחות ועור שנראה עייף וקמול. הבעיה האמיתית מתחילה אם אחרי לילה כזה אנחנו חייבים להיראות במיטבנו – רעננים וזוהרים לכבוד פגישה חשובה או ריאיון עבודה.
5 הטיפים הבאים יעזרו לכם להיראות כאילו ישנתם 8 שעות רצופות כשיש לכם רק 8 דקות להקדיש למשימה:

  1. שטפו את הפנים במים קרים – מים חמים אמנם מספקים תחושה נעימה, אך המים הקרירים מרעננים את העור טוב יותר וגורמים לכלי הדם להתכווץ ומפחיתים אדמומיות ונפיחויות סביב העיניים.
  2. כף ועוד כף – לפני הכנת הקפה לעצמכם קחו שתי כפות והניחו אותן במקפיא. לאחר שהתקררו הכפות לחצו בעדינות רבה את הצד המעוגל של הכפות לתוך העיניים למספר שניות ומייד לאחר מכן הספיגו בטפיחות קלילות קרם עיניים.
  3. הקדישו לעצמכם עיסוי פנים למשך דקה – מרחו כמות נדיבה של סרום הספיגו הסרום על פניכם ומרחו כמות נדיבה של קרם פנים על המצח הלחיים והסנטר, עם קצות האצבעות עסו הקרם ממרכז המצח לעבר הרקות, האף עצמות הלחיים וממרכז הסנטר לאורך קו הלסת בסיבובים קלים, טופפו בעדינות סביב העיניים, עסו גם את צווארכם.
  4. תנו קפאין לעור – תכשירי קוסמטיקה המכילים תה ירוק וקפאין הם נוגד חימצון יעיל ביותר ויעבדו כמו קסם ירעננו ויעוררו את עורכם.
  5. העניקו מגע של זוהר לאיפור שלכם – כדי לסלק את המראה העמום והעייף, כדאי ורצוי להשתמש בתכשיר לחות שמכיל מרכיבי זוהר, ערבבו אותו עם המייק-אפ שלכם כדי להשיג מראה קורן.

אהבתן? שתפו לחברות

אהבתם? שתפו

טיפולים נוספים:

פיגמנטציה

אבחון אישי ומדוייק המלצות והתאמה אישית של סדרת 6-10 טיפולים אחת לחודש בקליניקה והתאמת תכשירים לשימוש יומיומי בבית. כתמי פיגמנטציה הם אחד הנושאים עליהם אני

קרא עוד >

אקנה ופוסט אקנה

הרבה מאוד פעמים כשאני מתייחסת לנושא של אקנה, של פצעים, אני כותבת לכן בפייסבוק ובאינסטגרם "תאמינו- יש עידן חדש של תוצאות". זה לא סתם. אקנה

קרא עוד >
דילוג לתוכן